ایمپلنت دندان درد دارد؟

ایمپلنت دندان درد دارد؟ ای سوالی است که میحواهیم در ادامه در مورد آن موضوعاتی را برای شما بیان کنیم که یکی از مهمترین خدمات دندانپزشکی می باشد

زمانی که بین دندان های جلو به دلیل نبود یک دندان فاصله ایجاد شده باشد  و یا زمانی که دندانهای زیادی از شخص از دست رفته باشند و یا فرد تمام دندان خودرا از دست داده باشد .ایمپلنت را برای رفع نقص خود استفاده میکند و مشکل خودرا با ایمپلنت دندان درمان میکند.ایمپلنت دندان لبخندی زیبا به شخص میبخشد وفرد دیگر روند غذا خوردن را با درد و سختی تحمل نمیکند بلکه ازین پس لذت طمع غذا را میچشد .این مرکز ایمپلنت دندان ، با به کاری از تخصص بالا و بهترین تیم توانسته است بهترین عمل ایمپلنت را در ایران برای بیماران ارائه دهد.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان همان کاشت دندان است که از طریق جراحی در زیر لثه با به کار گیری از نوعی پایه تیتانیومی داخل استخوان فک قرار میگیرد ودندان های جایگزین بر روی آن ها جای میگیرند.ایمپلنت جزء بهترین و کاربردی ترین روش در درمان دندان هاست که در تمام دنیا استفاده میشود و همه افراد از این روش استفاده میکنند.اما آنچه که مهم است این است ایمپلنت با کیفیت انجام شود و با ظرافت و بهداشت کافی همچنین تخصص و مهارت بالای متخصص صورت گیرد .خوشبختانه،این مرکز ایمپلنت تمامی موارد را با بالاترین کیفیت اجرا میکند و هرروزه برتعداد مخاطبان خود می افزاید.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان درد دارد؟

ایمپلنت دندان درد دارد؟سوالی است که همه افراد این را میپرسند و میخواهند قاطعانه بدانند که ایمپلنت دندان درد دارد؟

بر خلاف باور تمام عموم که فکر میکنند ایمپلنت دندان درد دارد ایمپلنت هیچ دردی برای بیماران ایجاد نمیکند.اگر جراحی ایمپلنت در زمان کوتاه و با سرعت و دقت بالا انجام شود دردی برای بیماران  به همراه ندارد،که در این مرکز  با رعایت این نکات و با بی حسیه کامل ،استخوان فک و تزریق بی حسی ایی ماندگار در این محل،احساس درد را در عین عمل برای بیمار به صفر میرساند.در کل در جواب این که ایمپلنت دندان درد دارد؟باید گفت که ایمپلنت هیچگونه  دردی در عمل ندارد و زمان  بسیار کمی را به خود اختصاص داده است که کمتر از یک ساعت صورت میگیرد .ممکن است بعد از عمل ایمپلنت مقدار اندکی درد احساس شود که کاملا طبیعی است و جای هیچگونه نگرانی نیست. توجه داشته باشید که بهترین نوع روش، ایمپلنت دندان با لیزر می باشد که عوارض ایمپلنت دندان را دارا نمی باشد

نکات بعد از ایمپلنت دندان

بعد از عمل ایمپلنت از بیمار درخواست میشود که مسکن و آنتی بیوتیک تجویز شده را مصرف کند تا بعد از ایمپلنت دردی احساس نکند و درد بسیار کم ایجاد شده را هم  به سرعت قطع کند.متخصصان عزیز در این مرکز تمامی نکات کافی و الزامی را برای مراقبت از ایمپلنت بعد از عمل به بیماران گوشزد میکنند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.از بیماران خواسته میشود که بعد از عمل ایمپلنت غذاهای بسیار داغ نخورند و سیگار را به هیچ وجع مصرف نکنند زیرا مصرف سیگار باعث ایجاد درد زیاد و عفونت در ایمپلنت میشود اما اگر این نکات رعایت شود ،ایمپلنت هیچ دردی برای بیماران به وجود نمی آورد .این مرکز تخصصی این امکان را به شما میدهد که ایمپلنتی بدون درد را تجربه کنید و از زیبایی و سلامت دندان های خود بهره مند شوید.

در کلینیک ما ایمپلنت دندان با لیزر انجام توسط متخصص جراح لثه و ایمپلنت انجام می شود، شما دوستان گرامی میتوانید با شماره های ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۱۳ و ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۰۷ تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند