با خدمات دندانپزشکی فرایش آشنا شوید

خدمات دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی : به طور کلی هر کدام از ما حتی برای یکبار هم که شده گذرمان به دندانپزشکی افتاده و از خدمات دندانپزشکی بهره برده ایم. البته توجه داشته باشید خدمات دندانپزشکی صرفا کشیدن دندان و یا عصب کشی ختم نمی شود و امروزه از دندانپزشکی زیبایی (لمینت دندان، کامپوزیت دندان و …) گرفته تا ایمپلنت دندان و جراحی لثه را در بر می گیرد. در ادامه قصد داریم خدمات دندانپزشکی را برای شما عزیزان بازگو کنیم. با فرایش همراه باشید

خدمات دندانپزشکی

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد خدمات دندانپزشکی مانند گذشته به یک الی دو خدمت ختم نمی شود و امروزه بسیاری از خدمات را در بر میگیرد و کیفیت آنها به دکتر دندانپزشک و کلینیک دندانپزشکی مربوط است، در این بخش می خواهیم برخی از خدمات دندانپزشکی فرایش را نام ببریم

دندانپزشکی با لیزر یکی از جدیدترین تکنیک های دندانپزشکی به شمار می رود. دندانپزشکی فرایش بنیانگذار و تنها مجری انحصاری دندانپزشکی با لیزر در ایران می باشد دیگر با لیزر در دندانپزشکی درد را تجربه نخواهید کرد و شاهد خونریزی و جراحی های طولانی مدت نخواهیم بود با بهره گیری از لیزر در دندانپزشکی میتوانید بلیچینگ دندان، جراحی لثه، پاکسازی ریشه ها و … را انجام داد

دانپزشکی بدون درد

دندانپزشکی بدون درد یا همان دندانپزشکی با لیزر دیگر رویا نبوده و واقعیت دارد. ما در دندانپزشکی فرایش این اطمینان را به شما می دهیم که با استفاده از لیزر کلیه خدمات دندانپزشکی اعم از ایمپلنت دندان، جراحی لثه، کشیدن دندان، سفید کردن دندان و … بدون درد و با کیفیت بالا توسط پزشکان متخصص تجربه خواهید کرد

مفتخریم که اکثر مراجعین به دندانپزشکی فرایش توسط مراجعین قبلی معرفی شده اند و این نشان دهنده رضایت کامل مراجعین به این مرکز می باشد

دندانپزشکی کودکان

اکثر پزشکان بر این باورند که پروسه دندانپزشکی کودکان به طور کلی با دندانپزشکی عمومی بسیار متفاوت است و کلیه خدمات دندانپزشکی کودکان باید توسط متخصص دندانپزشکی کودکان صورت گرفته و تکمیل شود

ما در دندانپزشکی فرایش یک بخش مجزا و تخصصی برای کودکان تدارک دیده ایم که دیزاین آن کاملا کودکانه می باشد. کلیه خدمات دندانپزشکی کودکان در دندانپزشکی فرایش توسط متخصص این حوزه (دندانپزشک کودک) انجام می شود.

دندانپزشکی کودکان

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان روش جدیدی است که دندان را با استفاده از پایه های تیتانیوم در استخوان فک کاشته می شود و جایگزین دندان می باشد در صورتیکه در گذشته مجبور شده اید دندان خود را بکشید بهترین راه حل برای شما ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت دندان در دندانپزشکی فرایش توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام می شود که با استفاده از لیزر در ایمپلنت درد های بسیار و جراحی های طولانی مدت را تجربه نخواهید کرد

جراحی لثه