تزریق بی حسی دندان بدون درد ممکن است؟

تزریق بی حسی دندان بدون درد

تزریق بی حسی دندان بدون درد : هر فردی در زندگی خود برای  حداقل یکبار به دندانپزشکی مراجع کرده است ، که بیشتر درمان های موجود در دندانپزشکی با لیزر نیز همگی با استفاده از بی حسی موضعی انجام میگیرد که بیشتر افراد از همین واقعه نیز واهمه دارند چرا که تزریق آمپول و سرنگ برای بیشتر افراد ترسناک می باشد چه بسا که بخواهند در هنگام تزریق دردی را نیز احساس نمایند .

در همین خصوص اگر شما نیز مایل به داشتن  تزریق بی حسی دندان بدون درد می باشید ما را در ادامه این مطلب دنبال کنید تا به اتفاق هم به بررسی این موضوع بپردازیم .

تزریق بی حسی دندان بدون درد

هر دندانپزشکی در ونک و مناطق دیگر برای بیشتر درمان های خود به تزریق بی حسی برای درد نکشیدن بیمار احتیاج دارد از درمان پوسیدگی دندان تا جراحی های لثه و دندان .

تزریق بی حسی به صورت های مختلف انجام میگیرد ، اما نکته ایی که وجود دارد این است هر چه متخصص جراحی لثه و دندانپزشکی تزریق بی حسی را با دقت تر و آهسته تر انجام دهد قطعا بیمار درد کمی را احساس خواهد کرد همچنین انتخاب سر سوزن درست ، نحوه و انتخاب محل تزریق همگی مهم و نیاز به تخصص بالایی را دارند  .

انواع تزریق بی حسی

بی حسی کم و سبک : این  بی حسی برای بیشتر درمان ها انجام میگردد و نوعی تزریق موضعی می باشد و روشی معقول تر برای استفاده از بی حسی به شمار خواهد رفت .

بی حسی نیمه هوشیار : این بی هوشی را برای مشکلات جدی تر استفاده می نماید که مراجع در حالت نیمه هوشیار بوده و میتواند به سوالات متخصص پاسخ دهد .

بی حسی عمیق : این بی حسی امکان پاسخ دهی را معمولا به افراد نمی دهد و معمولا نیاز به کمک تنفسی باشد .

بی حسی دندان بدون درد برای چه کسانی خوب و مفید می باشد ؟

قطعا بی حسی در  دندانپزشکی بدون درد  برای هر فردی پسندیده خواهد بود و کسی نیست که مایل به این درخواست نباشد .

اما برای  افراد مضطرب و استرسی روشی عالی و بهتر خواهد بود ، کسانی که ریفلکس دهان و درد های شدید فکی دارند برای آن ها مفید و واجب  واقع می باشد و برای کلیه درمان های پیچیده استفاده خواهد شد . و افراد دردی را در طول تزریق احساس نمی نمایند که در حال حاضر این روش در تمامی دندانپزشکی های مجهز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و افراد در طول درمان هیچگونه دری را احساس نمیکنند و درمانی بهتر با آرامش و دوران نقاهت سبک تری را نیز دارند .

روش ها نوین دندانپزشکی برای  بدون درد

یک روش دیگر برای بی حسی دندان ها بدون حس درد وجود دارد که راحتی را به افراد هدیه میدهد که به نام کوییک اسلیپر می باشد .

این روش از قلم الکترونیکی می باشد که به دستگاه متصل است استفاده می باشد که دارای سوزن های ریز می باشد .

این روش الکترونیکی بدون حس درد برای بیماران بوده  راحتی کامل را برای آن ها به همراه دارد و برای تمامی روش های دندانپزشکی مورد استفاده قرار میگیرد که در  دندانپزشکی در کرج و تهران که مجهز هستند استفاده خواهد شد .

این روش جهت بیهوشی های معمولی و بیهوشی دندانپزشکی کودکان ،  بیهوشی های دندان با فک پایین ، بی هوشی چند بخشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت  و . . . کلیه درمان ها مورد استفاده قرار میگیرند و روشی بدون نقص و کاملا استاندارد می باشد .

شما دوستان گرامی میتوانید جهت نوبت دهی و همچنین مشاوره تکمیلی با شماره های ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۰۷ و ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۱۳ تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند