جراحی لثه برای زیبایی

جراحی زیبایی لثه

جراحی لثه برای زیبایی ، برای شرایط مختلفی اجرا می شود اما معمولا برای افرادی به کار می رود که  در هنگام خندیدن  لثه آن ها نمایان می شود  و سبب نقص در زیبایی لثه شده و به لبخند لثه ایی معروف است .

جراحی لثه برای زیبایی

جراحی لثه برای زیبایی لبخند لثه ایی ، در ابتدا فرد  توسط متخصص معاینه می شود و بعد با توجه به شرایط  دهان و دندان فرد ،  متخصص میزان  لثه اضافی را تعیین می کند و همچنین قالب گیری سنتی یا  دیجیتال را برای فرد انجام می دهد  .  برای جراحی لثه برای زیبایی  گاها به عکس رادیولوژی  از ریشه دندان  و استخوان فک لازم می باشد  ، جراحی لثه  برای زیبایی  طول تاج دندان را افزایش می دهد  که سبب   لبخند زیبا  در لثه خواهد شد  و همچنین بافت اضافی  لثه تغییر می کند  و دندان ها  نمای بیشتری پیدا کرده  که موجب زیبا شدن لبخند فرد می گردد ،

لازم به ذکر است که جراحی لثه و اصلاح لبخند لثه ایی از لیزر درمانی نیز استفاده خواهد شد که در این درمان جراحی لثه  از طریق روش لیزر  فرد مراجع هیچ دردی را احساس نخواهد کرد  و فقط طی ۲۴ ساعت بعد از عمل   کمی درد در ناحیه جلوی لثه دارد که از مسکن های تجویز شده برای تسکین درد استفاده خواهد کرد  و جراحی لثه  سبب  زیبا  نشان دادن دندان ها خواهد شد  و موجب لبخندی زیبا برای فرد می شود .

جراحی زیبایی لثه

عوارض جراحی لثه برای زیبایی

جراحی لثه برای زیبایی چه به صورت سنتی و چه از طریق  لیزر درمانی ،  اگر نزد  متخصصی ماهر و معتبر انجام گیرد هیچگونه عوارضی را در بر ندارد . بنابراین  مهم  ترین  اقدام و مهم ترین قدم برای جراحی لثه انتخاب  متخصصی  ماهر و  معتبر می باشد . و با وجود متخصصی ماهر ، جراحی لثه برای زیبایی هیچگونه عوارض و دردی را به همراه ندارد .

هزینه جراحی لثه

هزینه جراحی لثه در روز مشاوره مشخص می گردد ، متخصص با معاینه وضعیت بیمار و  و مشاهده کردن شرایط خاص بیمار هزینه لازم برای بیمار را مشخص می کند .