دندانپزشکی بدون درد

دندان پزشکی بدون درد

دندانپزشکی بدون درد چیست و آیا واقعیت دارد؟ از مزایا و هزینه دندانپزشکی بدون درد آگاهی دارید؟ برای آشنایی بیشتر با این شیوه نوین از دندانپزشکی با فرایش همراه باشید.

دندانپزشکی بدون درد

در این نوع دندانپزشکی از روش لیزر درمانی برای درمان بیماران استفاده می کنند. لیزر برای درمان مشکلات دندانی کاربرد فراوانی دارد و دندانپزشکی بدون درد می توان به درمان پوسیدگی پرداخت کند و با این روش میشود این مشکل دندانی را زود هنگام تشخیص داد و بلافاصله محل را به بهترین شکل ممکن درمان نمود در دندانپزشکی بدون درد بافت های سالم دست نخورده و بدون آسیب باقی می مانند و نواحی درگیر بدون درد و بدون نیاز به جراحی از طریق لیزر درمان خواهند یافت.

لیزر قابلیت درمان تمام مشکلت لثه ایی را دارد و حتی قادر به پیوند لثه بدون جراحی و درد می باشد به همین خصوص است ، که این روش دندانپزشکی بدون درد نام برده می شود زیرا هیچ گونه درد را برای افراد ایجاد نمی کند بدون اینکه از بی حسی های مختلف کمک گیرد.

در دندانپزشکی بدون درد از لیزر به عنوان سفید کننده دندان استفاده می شود و ماده های مخصوصی که به منظور سفید شدن دندان ها بر دندان قرار میگیرد با استفاه از لیزر تحریک پذیرفته و دندان های فرد بدون کوچکترین آسیب کاملا سفید خواهد شد. به طور کلی و جامع ، دندانپزشکی بدون درد قادر است کلیه درمان های دندانپزشکی را با استفاده از لیزر انجام دهد و مراجعین محترم را بدون احساس درد و در کمترین زمان ممکن بدون ریسک و عوارضی درمان کند.

مزایای دندانپزشکی بدون درد

از مزایای دندانپزشکی بدون درد بدون عوارض بودن آن است که نکته ایی قابل ستایش می باشد ، این روش بدون کوچکترین عوارضی در خدمت درمان دندان ها قرار میگیرد و بدون کوچکترین دردی درمان تضمینی را برای مراجعین اجرا می کند . لیزر در دندانپزشکی بدون درد ، با استفاده از نور خود درمان را اجرا می کند و قادر است در جراحی ها همانند یک وسیله ی برش بافت کار کند . لیزر در هنگام پر کردن دندان ها قادر است به عنوان رابط بین مواد پر کننده و دندان عمل کند و ماده پرکننده را تقویت دهد.

دندانپزشکی بدون درد در قیاس با روش های ما قبل خود ، بدون درد عمل می کند و همین موضوع باعث شده است بیماران ترس های دندان پزشکی خود را از خویش بزدایند و طالب درمان ، درد های دندانی خود با این روش شوند و این تحولی بزرگ در علم دندان پزشکی به حساب می آید . این روش استفاده از داروهای بی حسی را که مصرف زیاد آن ها موجب آسیب می شود را کاهش داده و در مواقعی قطع میکند و این جزء مزایای ارزشمند این روش می باشد.

دندانپزشکی بدون درد با استفاده از لیزر دیگر نیاز به دلیر و درد های شدید آن و همچنین صدای خوف آور آن برای بیماران ندارد و هیچ نوع استرس و اضطرابی را برای مراجعین خود اجاد نمی کند . در این روش آسیب به دندان های سالم به هیچ وجع نمی رسد و مانند روش های سنتی عمل نمی کند . دندانپزشکی بدون درد ، با کمک لیزر توانسته است خونریزی و ورم را در بیماران به پایین ترین حد خود برساند و این مزیتی کارامد برای همگان خواهد بود.

هزینه دندانپزشکی بدون درد

دندانپزشکی بدون درد ، با کمک لیزر توانسته است قیمیتی کاملا به صرفه تر نسبت به روش های سنتی داشته باشد. زیرا مزایای بسیاری را نسبت روش های قبلی به خود اختصاص داده است . هزینه ی هر درمان در لیزر متفاوت بوده و در جلسه مشاوره هر درمان ، هزینه برای مراجعین شفاف سازی می شود.

1. نویسنده
    معین داودی اسفند ۱۶, ۱۳۹۶ پاسخ

من تو دندانپزشکی فرایش کار انجام دادم و واقعا دندانپزشکی بدون درد رو تجربه کردم

2. نویسنده
    مینو اسفند ۱۶, ۱۳۹۶ پاسخ

دندانپزشکی بدون درد در گروه دندانپزشکی فرایش انجام میشه؟
    اگر جوابتون مثبته لطفا بگید که باید چیکار کنم