دکتر فرانک شریفی

دکتر فرانک شریفی

مديريت اين مركز جهت ارائه خدمات به منظور بهبود مستمر عملکرد سازمان خود اقدام به پياده سازي سيستم مديريت کيفيت مطابق با استانداردIso۹۰۰۱-۲۰۰۸ نموده است.
مديريت اين واحد در راستاي تحقق اين امر استراتژي هاي خود را به شرح زير اعلام مي نمايد و خود را در قبال آن متعهد دانسته و بر کيفيت پويا تکيه دارد :

 

افزايش سطح اعتماد و رضايتمندي مراجعين و بيماران

 

افزایش سطح اعتماد و رضایتمندی مراجعین و بیماران از طریق توسعه و افزايش توانمندي نيروي انساني، تحکيم و تقويت اخلاق حرفه اي اعضاء ، تکريم مراجعين و تاکيد بر رويکرد مشتري مداري  انجام میگیرد . ،این مجموعه از طریق  بهره وري و بكارگيري علم روانشناسي در خصوص مشاوره ، ارتباط را با بيماران گرامي و  بلاخص كودكان عزيز نا آشنا با محيط دندانپزشكي به صورت حرفه ایی و اصولی انجام می دهد  و اینگونه ارتباط را با افراد غير همكار به جا می آورند و  در اين رابطه هماهنگي ، جهت امكان انجام خدمات دندانپزشكي تحت آرامبخشي و خواب (سديشن) برای مراجعین را با حضور متخصصين و كادر بيهوشي و تجهيزات مورد نياز انجام داده و همچنین  در صورت نياز و صلاح ديد بعد از مشاوره مراجعین  با دندانپزشك ،  متخصص مربوطه و هماهنگي با مديريت در جهت انجام امر براي متقاضي انجام گرفته می شود

روش درمان فوق الذكر پشتيباني مستمر درمان از طريق گروه پشتيباني درمان صورت پذیرفته و وقت دهي هاي منظم جهت چكاب هاي دوره اي به صورت رايگان مورد دسترسی مراجعین قرار خواهند گرفت و در این خصوص ارائه تمامي خدمات تخصصي و عمومي دندانپزشکي همراه  با برترين کيفيت و مطابق با بالاترين استانداردهاي روز دنيا برای درمان مراجعین اعمال خواهند شد  و همچنین تلاش های  مستمر گروه در راستاي بهينه سازي روز افزون اين ام تلقی می گردد .

این سیستم با الزام به دقت و توجه بسیار بالا خود ، در تامين مواد و متريال مصرفي جهت اجرا و درمان با همكاري شركت هاي معتبر داخلي و خارجي به علاوه ، همکاري کردن با برجسته ترين اساتيد دانشگاهي و دندانپزشکان مجرب و متعهد کشور به ارائه خدمت رسانی در جهت دندانپزشکی مدرن و پیشرفته میپردازند ، که می بایست در این خصوص استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات و مرغوبترين مواد مصرفي روز دنيا را در فرايند ارائه تمامي خدمات عمومي و تخصصي دندانپزشکي خود قرار داده و اعمال کنند ، کلیه ی این روند ها را برای کیفیت بهتر خود در نظر گرفته و انجام می دهند .

دکتر فرانک شریفی

 

سیستم مدیریتی دندانپزشکی

 

نکته ایی که لازمه ی این مباحث می باشد ، توجه ، ويژه داشتن به مقوله استريليزاسيون است که  در تمامي مراحل درمان بيماران ، به منظور جلوگيري از انتقال انواع بيماري ها به مراجعین  ، با استفاده از به روز ترين امكانات با حداقل دخالت پرسنل درمان انجام میگیرد و با تلاش جهت کاهش هر چه بيشتر سطح هزينه خدمات درماني با حفظ کيفيت و رعايت استانداردهاي مورد نظر دندانپزشکی ، و همچنين قرار دادن خدمات برای  تسهيل نمودن شرايط پرداخت (بلند مدت يا اقساط) با توجه به شرايط و درخواست مراجعين محترم اعمال میگردد

در این سیستم  تضمين کيفيت و استاندارد کليه خدمات درماني ارائه شده ، به مدت حداقل شش سال براي خدمات عمومي و حداقل شانزده سال براي خدمات تخصصي قرار گرفته شده است که خدماتی  چون ، ايمپلنت ها را در بر میگیرد  و همچنين برنامه ريزي جهت افزايش مدت اين ضمانت در آينده نزديک  از صلی ترین اقدامات و اهداف این مجموعه می باشد .

دادن ارائه ضمانت نامه درمان (كارت گارانتي هوشمند) براي درمان هاي انجام شده در اين مركز ضمانت و بی نقص بودن آن به یقین مراجعین رسیده است و ایمان مجموعه از کار و اهداف خود را نشان می دهد ، و  ارتقاي سطح دانش تخصصي دندانپزشکان مجموعه از طريق برگزاري و حضور مستمر در سمينارها و دوره هاي آموزشي با بهره گيري از اساتيد برجسته دانشگاه هاي مطرح اروپا و آمريکا. توسعه روحيه انتقاد پذيري و لحاظ نمودن نظرات سازنده مراجعين در کليه فرآيند ها و ساختارها به پیشرفته تر شدن این مجموعه کمک خواهد کرد و  اینگونه همگام شدن این سیستم  با متد های روز دنیا و  هم قدم شدن علم پزشکی و دندانپزشکی جهانی این مجموعه رقابت و هم مسیری آن ها  را با نمونه های خارجی نشان می دهد .

 

باتشكر و احترام.
دکتر فرانک شریفی

 

0 نظر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*