عصب کشی دندان با لیزر

با پوسیده شدن دندان و پیشرفت پوسیدگی به ریشه و عصب دندان ، منجر به عفونت بافت زنده ی دندان خواهد شد که سریعا باید به دندانپزشکی مراجعه کرد و  از طریق عصب کشی ریشه دندان درمان یابد.

بهترین روش در درمان ریشه ، عصب کشی با لیزر است. این روش جزء پر طرفدارترین روش درمانی در کل دنیا شناخته شده است و با مزایای عالی خود نسبت به سایر روش های قبلی منجر به رضایت بیماران گشته است.که به اتفاق هم چگونگی روش عصب کشی دندان با لیزر را برسی میکنیم .

عصب کشی دندان با لیزر

عصب کشی دندان با لیزر به این صورت است که لیزر از طریق پرتاب نور خود به بافت سخت میتواند ریشه ی دندان را درمان کند ، از طریق لیزر میتوان  سطح دندان را باز کرد و با رسیدن به کانال ریشه و از بین بردن بافت و پاکسازی کانال ریشه ، بافت کانال را شکل دهد و پر کند .

لیزر از طریق انرژی نوری خود قادر است  لایه اسمیر روی سطح ریشه را  تمیز و جرمگیری کند و به ضدعفونی کردن ریشه ی دندان بپردازد .

لیزر از طریق تاباندن  نور خود  در بافت  نرم و سخت دندان  به درمان ریشه دندان و عصب کشی دندان با لیزر ، میپردازد .

لیزر از طریق تاباندن  انرزی نورانی شدید خود  با بافت بیولوژیک  واکنش متقابل ایجاد میکند  و از این طریق به ریشه دست میابد که بعد از آن  به تخلیه ی بافت عفونی می پردازد و با پاکسازی  و ضد عفونی کردن کانال ریشه ، بافت را شکل می دهد و به پر کردن بافت میپردازد . از لیزر میتوان در پاکسازی ریشه ، آماده سازی ریشه ، تخلیه ی پالپ دندان  و تغییر دیوارهای دندانی  و همچنین  صاف کردن  و شکل دادن سطح کانال ریشه استفاده کرد .

با عصب کشی دندان با لیزر ، لایه های برجا مانده ، که از طریق تمیز کردن ریشه و همچنین ساییدن  ریشه بر جا می مانند را میشود حذف کرد  و ریشه دندان ها را کاملا تمیز نمود ، همچنین به دلیل ضد التهابی بودن این روش و نداشتن درد در افراد در هنگام لیزر  ، باعث شده است که روشی  کارآمد  در دنیا شناخته شود و همه را به سمت خود جذب کند .

مزایای عصب کشی دندان با لیزر

از طریق عصب کشی دندان با لیزر ،  بیمار هیچگونه استرس و ترس را تجربه نخواهد کرد زیرا نه صدای لرزش دلیری  وجود دارد  و نه بیهوشی  برای بیماران در کار است که بعد از عمل نیز احساس بدی نخواهند داشت ، و دردی را بعد از لیزر تجربه نمیکنند. که جز مزایای مهم این روش به شمار میرود.

با لیزر ، فرد ناراحتی و عفونت های بعد از عمل را ندارد و خونریزی و التهابی را برای فرد ، در پی نخواهد داشت .

با استفاده از لیزر  دندان ها در مقابل پوسیدگی و آسیب ها مقاوم تر خواهند بود  زیرا ریشه ی دندان ها بعد از استفاده از لیزر محکم تر میشوند .

در لیزر برای ضد عفونی کردن ریشه دندان ، از شستشوی دندانی فعال شده استفاده میکنند که در این روش ، باکتری ها از بین میروند و باکتری های آتی جدید نیز امکان رشد و به وجود آمدن ندارند .

عصب کشی دندان با لیزر ، یک روش عالی برای درمان ریشه ی دندان همه ی انسان های کره زمین است که روشی تضمینی بدون درد در دنیا شناخته شده است .

هزینه عصب کشی دندان با لیزر

هزینه عصب کشی دندان با لیزر ، به مقدار آسیب و پوسیدگی و چند کاناله بودن دندان دارد و اینکه چندمین دندان نیاز به لیزر داشته باشد در هزینه آن نقش دارد در این خصوص در جلسه مراجعه با مشاوره متخصص مربوطه هزینه دقیق به اطلاع عزیزان می رسد .اما به طور کلی هزینه عصب کشی دندان با لیزر کاملا به صرفه است و موجب رضایت بیماران قرار گرفته است .

کلینیک ما مبتکر دندانپزشکی با لیزر می باشد که کلیه روش های دندانپزشکی را بدون درد و جراحی بسیار انجام می شود همچنین دندانپزشکی کودکان و جراحی لثه در این کلینیک نیز انجام می شود. شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۰۷ و ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۱۳ تماس حاصل فرمایید