عوارض ناشی از ترمیم دندان

ترمیم دندان در تهران

عوارض ناشی از ترمیم دندان

برای شما هم پیش آمده است پس از ترمیم و رسیدگی به دندان هایتان دچار حساسیت های دندانی شوید و با انوع مواد غذایی درد شدیدی در آن ها حس کنید

دکتر عبدالحمید ظفرمند دندان پزشک در خصوص حساسیت‌های دندان پس از ترمیم گفت: اصولاً پرکردن دندان با هر نوع ماده‌ای احتمال بروز دردهای موقت را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: علت عدیده‌ی بروز حساسیت عدم تناسب خصوصیات مکانیکی مواد پرکردنی با بافت دندان است چرا که گاهی اوقات پرکردگی‌های نقره‌ای به خاطر ضعف تطابق این ماده به دندان موجب بروز حساسیت‌هایی پس از ترمیم می‌شود.

این دندان پزشک تأکید کرد: این حساسیت‌ها موقتی بوده و پس از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد اما در صورتی که حساسیت دندان طولانی شود احتمال بالا بودن سطح پرکردگی نیز در دندان وجود دارد که این حساسیت طولانی مدت همراه با درد خواهد بود.

ظفرمند با بیان این که نوع دیگری از حساسیت‌ها در مورد ترمیم‌های عمیق دندان‌ها وجود دارند، افزود: این حساسیت‌ها بیشتر مورد توجه پرکردگی‌های نقره‌ای است لذا به بیماران توصیه می‌شود در حین پرکردگی‌های عمیق از موادغذایی جامد و مایع به صورت خیلی سرد و خیلی گرم خودداری می‌شود.

برخی از خدمات دندانپزشکی مدرن ما عبارتند از : داندانپزشکی با لیزر ، دندانپزشکی کودکان ، جراحی لثه ، ایمپلنت  ، ارتودنسی ، کامپوزیت دندان ، بیلیچینگ  ، لامینت ونیر ، دندانپزشکی بدون درد و … بروی لینک های می توانید کلیک کنید و اطلاعات مورد نظر کسب کنید یا می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۰۷ و ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۱۳ تماس حاصل کنید تا مشاورین ما به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.