هزینه عصب کشی دندان

از غیر قابل تحمل ترین درد ها میتوان به درد دندا اشاره کرد .که برای همه دردناک است و اکثرا بر اثر پوسیدگی کامل دندان درد وحشتناک رخ میدهد که عموما افراد از طریق مسکن ها،دهان شویه و اسپری بی حسی به سراغ تسکین درد دندان خود می روند که بعد از اتمام اثر درد مجددا بر می انگیزد.
اما باید توجه داشت که در درمان پوسیدگی کامل دندان،تنها روش درمان روش عصب کشی دندان میباشد.
برای اشخاص هزینه عصب کشی دندان بسیار مهم است و ممکن است برای عصب کشی از رفتن به دندانپزشکی اجتناب کنند.

عصب کشی دندان

معمولا اولین چیزی که در ذهن همه بعد از شنیدن عصب کشی می آید ،دردناک بودن و احساس درد فراون در عصب کشی میباشد .اما اصلا اینطور نیست درست است که در گذشته چنین شرایط سختی برای عصب کشی دندان وجود داشت و همه درد بسیاری را متحمل میشدند.اما خوشبختانه امروزه با به روزشدن تجهیزات پزشک و بی حس کننده های قوی تر باعث شده اند عصب کشی بدون درد صورت گیرد.
در عصب کشی نواحی دندان را بی حسی موضعی میکنند تا بیمار هیچ دردی را احساس نکند عصب کشی دندان بهترین روش برای درمان دندان های پوسیده است.اما آنچه که برای بیماران مهم است عصب کشی می باشد که کملا مقرون به صرفه باشد.

هزینه عصب کشی دندان

هزینه عصب کشی دندان در وحله اول به مقدار پوسیدگی و آسیب دنان بستگی دارد .و مورد بعدی که بر هزینه عصب کشی دندان تاثیر میگذارد تهداد کانال های دندان و موقعیت دندان میباشد .و در کل عصب کش به مسائل مختلفی بستگی دارد و اینکه عصب کشی ،در نوع دندان های مختلف،متفاوت است و نکته ی قابل توجه ان است که عصب کشی  ،در یک نوع دندان در اشخاص مختلف،متفاوت است زیرا ساختار دندانی هر شخص با شخص دیگر تفاوت دارد.

شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع و برآورد هزینه عصب کشی دندان با شماره های ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۰۷ و ۰۲۱۸۸۶۲۹۶۱۳ تماس حاصل فرمایید

عصب کشی دندان

نکاتی در هزینه عصب کشی دندان

یکی از نکاتی که در هزینه عصب کشی دندان نقش دارد شرایط دندانی شخص است زیرا ممکن است دندان ها عفونی و یا زنده باشند که هر کدام از این ها بر عصب کشی تاثیر گذار هستند .تعداد ریشه ها و کانال های دندانی نیز در هزینه عصب کشی دندان نقش دارند. و همینطور ،شماره ی دندان چون هر شماره ایی با شماره دیگر در هزینه عصب کشی با هم تفاوت دارند .اکثرا هزینه ی عصب دندان،دندان های آسیابی کانال بیشتری به خود اختصاص داده اند بنابراین هزینه عصب کشی دندان در این دندان ها بیشتر است.
در هزینه عصب کشی دندان،این عامل که توسط متخصص درمان ریشه عصب کشی صورت گیرد یا توسط دندانپزشک عمومی نیز بر هزینه عصب کشی دندان نقش پذیر هستند.

به طور کلی باید گفت که عوامل مختلفی در عصب کشی نقش پایدار دارند.از جمله:عکس برداری از دندان ها،عصب کشی دندان و تعداد کانال های دندان،شماره دندان،پرکردن دندان که همگی عوامل اصلی در عصب کشی می باشند.

هزینه عصب کشی دندان چگونه محاسبه میشود؟

شما بعد از معاینه شدن و یا گرفتن عکس و نشان دادن نزد دندانپزشک متوجه خواهید شد که مقدار آسیب پوسیدگی دندان ها چقدر است.دندان پزشک با معاینه شما و اینکه چندمین دندان شما دچار آسیب باشد بر هزینه عصب کشی دندان تاثیر دارد و همینطور،تک کاناله،دو کاناله،سه کاناله و یا چهار کاناله بودن دندان،قیمت های مختلفی را به خود اختصاص میدهند که هر کدام نسبت به دیگری متفاوت و بیشتر هستند بنابراین چند کاناله بودن بر هزینه عصب کشی تاثیر گذاری بالایی دارد.
نکته مهم تر،انتخاب کلینیک و دندانپزشک مربوطه است .چون مقدرای از هزینه بستگی به خود دندانپزشک دارد شما میتوانید با تحقیق در این زمینه یک متخصص عالی و منصف را برای عصب کشی دندانهایتان انتخاب کنید که علاوه بر درمان عالی خود بتوانند هزینه عصب کشی را نیز منصفانه و مقرون به صرفه در نظر بگیرند.