کشیدن دندان عفونی

کشیدن-دندان-عفونی

عفونت در دندان یک مشکل شایع می باشد که معمولا در ریشه دندان این اتفاق میافتد و عفونت دندان را برای افراد به وجود می آورد ، عفونت دندان تنها به یک دندان منجر نشده و میتوان به سایر بافت ها و دندان نیز راه یابد . از مشکلات عفونت دندان میتوان به درد شدید دندان ها ، ایجاد آبسه در دندان ، بوی بد دهان ، درگیر کردن سایر بافت لثه و دندان ها اشاره نمود. در ادامه برای آشنایی با کشیدن دندان عفونی با دندان پزشکی فرایش همراه باشید.

در مواقعی عفونت دندان به شکلی است که با پوسیدگی ریشه دندان هم زمان است در این صوررت افراد چاره ایی جز کشیدن دندان خود ندارند که اصلا کار ساده ایی نبوده و این کار دشوار تنها باید نزد دندانپزشکان ماهر و مجرب انجام میگیرند. چرا که اگر این درمان توسط دندانپزشک غیر حرفه ایی انجام گیرد میتواند منجر به ایجاد حفره خشک دندانی و مشکلات شدید دیگر گردد.

درمان کشیدن دندان عفونی

اگر یک دندانپزشک ماهر را انتخاب کردید اصلا نگران نباشید چرا که میتوانید بدون نگرانی و بدون عوارض درمانی عالی و ناسب را داشته باشید . دندانپزشک شما ابتدا به معاینه دقیق شرایط دندانی شما وعفونت ایجاد شده می پردازد و سپس از طریق آنتی بیوتیک های مناسب شما و چرک خشک کن ها اقدام به رفع عفونت نموده و سپس درمان کشیدن دندان را اغاز می نماید و اگر عفونت دندان منجر به آبسه شده باشد ابتدا مشکل را از طریق روش های مخصوص به درمان آبسه رفع کرده و سپس دندان مشخص شده را میکشد. پس به هیچ وجع جای نگرانی برای افراد و مراجعین نمی ماند و آن ها میتوانند از طریق لیزر و یا بی حسی موضعی دندان خود را بکشند.

کشیدن دندان

زمانی که مشکل عفونت دندان توسط دندانپزشک رفع میگردد کشیدن دندان به راحتی و بدون ایجاد حس درد و در زمانی کوتاه انجام میگیرد. در قدم اول دندانپزشک استخوان دندان و اطراف آن را بی حسی موضعی میکنند تا شما دردی را احساس ننمایید سپس دندانپزشک اقدام به لق کردن و شل کردن ریشه دندان در حفره دندان می نماید که از طریق ابزار مخصوص انجام میگیرد سپس توسط ابزار مخصوص با ایجاد فشار کوچکی بر دندان آن را جدا می نماید سپس محل مورد نظر بخیه خواهد شد.

همین درمان میتواند از طریق لیزر توسط متخصص انجام گیرد در روش لیزر نیازی به بی حسی نبوده و لیزر اقدام به شل کردن بافت دندان کرده و دندان را بدون آسیب به بافت های مجاور لق کرده و سپس آن را به راحتی جدا می نماید و سپس با استفاده لیزر بافت را ترمیم می نماید . درمان از این طریق با سرعت بسیار بالایی انجام گرفته میشود و بدون نیاز به بخیه و خونریزی بوده و ترمیم زود هنگامی را به همراه خواهد داشت و به نوعی درمان در این روش بی نقص تر و آسوده تر خواهد بود.

هزینه کشیدن دندان عفونی

هزینه دندانپزشکی هیچگاه نرخ مشخصی را به خود اختصاص نداده است و این نکته در هزینه کشیدن دندان عفونی نیز صدق میکند چرا که نرخ کشیدن دندان بسته به جایگاه و نوع دندان ، مقدار مشکل دندان ها ، نوع عفونت ، شدت عفونت و نوع درمان اجرا شده متفات خواهد بود زیرا هزینه درمان از طریق لیزر با روش عادی متغیر می باشد و همچنین ، عفونت دندان اگر درمان مخصوصی به خود اختصاص داده باشد قطعا تاثیر مستقیمی بر هزینه کشیدن دندان خواهد داشت .
عزیزان میتوانند برای اطلاع از هزینه نهایی درمان خود در جلسه مشاوره حضور یابند تا متخصص با معاینه کامل و بررسی شرایط فرد مشخص سازد که هزینه نهایی شخص به چه صورت می باشد .