گروه دندانپزشکی

88629607 021

دندانپزشکی کودکان

88629607 021

قبلی
بعدی

دندانپزشکی مدرن با لیزر


مشاوره آنلاین در واتساپ دندانپزشکی : 09128001870

خدمات دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی فرایش

مشاوره دندانپزشکی زیبایی و مشاوره درمان

ارائه جدول زمانبندی درمانی و اعلام هزینه

کاشت دندان (ایمپلنت)

کامپوزیت و مرتب کردن دندانها

دندانپزشکی کودکان

سفید کردن دندانها (BLEACHING)

لامینت ونیر (روکش بدون فلز)

اینترنال بیلیچینگ و کامپوزیت فیسینگ

دندانپزشکی مدرن با لیزر

دندانپزشکی فرایش

تشخيص با استفاده ازدوربین های داخل دهانی که تصاویر دندان های شما بر روی مانیتورهای بزرگ نشان میدهد تا به شما این اجازه را دا ده باشد كه آنچه كه بر روی دندان های شما انجام میشود را به طور واضح و شفاف ببینید و از طرح درمان خود آگاه شوید.
تمام مراحل دندانپزشکی و پيشرفت درمان شما بر اساس استانداردهاي كنترل كيفيت و پيگيري هاي واحد كنترل كيفي بعد از درمان و پشتيباني، واحد پشتيباني درمان جهت چكاب هاي دوره اي رايگان وپاسخگويي شبانه روزي به بيماران تحت درمان حداقل خدماتيست كه درمانگران اين گروه به آن متعهد ميباشند
بالاترين هدف اين گروه طي اين سالها انجام خدماتي با كيفيت بالا و رضايتمندي مراجعين محترم از خدمات و امكانات موجود ميباشد

1- دندانپزشكي بدون درد وخونريزي و پانسمان با ليزر
2- جراحي لثه با ليزر و ايمپلنت با برندهاي معروف جهاني با طول درمان يك هفته همراه با گارانتي
3- ارتودنسي با به روز ترين متدهاي روز دنيا( نامرئي و ..)
4- خدمات دندانپزشكي زيبايي( روكش هاي تمام سراميك زيبايي ، لامينيت لومينيرز ،كامپوزيت زيبايي و ...با ده سال گارانتي )
5- خدمات دندانپزشكي اطفال در بخشي كاملا مجزا ، كودكانه و تخصصي
6- پوشش ها و محافظ های قوی و یکبار مصرف، شستشوی اولتراسونیک وسایل با حداقل دخالت پرسنل و بهره گيري از استانداردهای کنترلی حرفه ای.
7- ساير خدمات تخصصي و عمومي كاملا متفاوت را با ما تجربه كنيد.

جراحی لثه با لیزر (دندانپزشکی با لیزر)

  • دندانپزشکی با لیزر یک روش درمانی جدید می توان انواع بیماری های لثه و مشکلات دندان را درمان کرد. متخصصان ما در دندانپزشکی مدرن از لیزر بافت نرم دایود برای درمان مشکلات مختلف دهان و دندان استفاده می کنند. امروزه لیزر ها در دندانپزشکی یک روش درمانی بدون درد را در اختیار دندانپزشکان قرار داده اند که از طریق آن امکان از بین بردن باکتری های خطرناک دهان و چرک وجود دارد و به این ترتیب می توان دندان هایی را درمان کرد که در صورت استفاده از روش های درمانی استاندارد مورد استفاده برای بیماری پریودنتال قابل درمان نبودند.

مديريت دندانپزشکی فرایش

مديريت اين مركز جهت ارائه خدمات به منظور بهبودمستمر عملکرد سازمان خود اقدام به پياده سازي سيستم مديريت کيفيت مطابق با استانداردIso۹۰۰۱-۲۰۰۸ نموده است. مديريت اين واحد در راستاي تحقق اين امر استراتژي هاي خود را به شرح زير اعلام مي نمايد و خود را در قبال آن متعهد دانسته و بر کيفيت پويا تکيه دارد :

افزايش سطح اعتماد و رضايتمندي مراجعين و بيماران

توسعه و افزايش توانمندي نيروي انساني، تحکيم و تقويت اخلاق حرفه اي اعضاء، تکريم مراجعين و تاکيد بر رويکرد مشتري مداري ، بهره وري و بكارگيري علم روانشناسي در مشاوره با بيماران گرامي و بلاخص كودكان عزيز نا آشنا با محيط دندانپزشكي و غير همكار در اين رابطه هماهنگي جهت امكان انجام خدمات دندانپزشكي تحت آرامبخشي و خواب (سديشن)با حضور متخصصين و كادر بيهوشي و تجهيزات مورد نياز در صورت نياز و صلاح ديد بعد از مشاوره با دندانپزشك متخصص مربوطه و هماهنگي با مديريت جهت انجام امر براي متقاضي روش درمان فوق الذكر پشتيباني مستمر درمان از طريق گروه پشتيباني درمان و وقت دهي هاي منظم جهت چكاب هاي دوره اي به صورت رايگان ارائه تمامي خدمات تخصصي و عمومي دندانپزشکي با برترين کيفيت و مطابق با بالاترين استانداردهاي روز دنيا و تلاش مستمر در راستاي بهينه سازي روز افزون اين امر. الزام به دقت و توجه بالا در تامين مواد و متريال مصرفي با همكاري شركت هاي معتبر داخلي و خارجي همکاري با برجسته ترين اساتيد دانشگاهي و دندانپزشکان مجرب و متعهد کشور، استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات و مرغوبترين مواد مصرفي روز دنيا در فرايند ارائه تمامي خدمات عمومي و تخصصي دندانپزشکي.توجه ويژه به مقوله استريليزاسيون در تمامي مراحل درمان بيماران بمنظور جلوگيري از انتقال انواع بيماريها.با استفاده از به روز ترين امكانت با حداقل دخالت پرسنل تلاش جهت کاهش هر چه بيشتر سطح هزينه خدمات درماني با حفظ کيفيت و رعايت استانداردهاي مورد نظر. وهمچنين تسهيل نمودن شرايط پرداخت (بلند مدت يا اقساط)با توجه به شرايط و درخواست مراجعين محترم تضمين کيفيت کليه خدمات درماني ارائه شده به مدت حداقل شش سال براي خدمات عمومي و حداقل شانزده سال براي خدمات تخصصي چون ايمپلنت هاوهمچنين برنامه ريزي جهت افزايش مدت اين ضمانت در آينده نزديک. ارائه ضمانت نامه درمان (كارت گارانتي هوشمند) براي درمانهاي انجام شده در اين مركز ارتقاي سطح دانش تخصصي دندانپزشکان مجموعه از طريق برگزاري و حضور مستمر درسمينارها و دوره هاي آموزشي با بهره گيري از اساتيد برجسته دانشگاه هاي مطرح اروپا و آمريکا. توسعه روحيه انتقاد پذيري و لحاظ نمودن نظرات سازنده مراجعين در کليه فرآيند ها و ساختارها

باتشكر و احترام.
 فرانك شريفي

دندانپزشکی کودکان

  • انجام تخصصی ترین خدمات دندانپزشکی کودکان در بخش مجزا، کودکانه و تخصصی در دندانپزشکی مدرن پس از انجام درمان دندان کودک "گریم صورت" جهت داشتن خاطره ای به یاد ماندنی از دندانپزشکی برای کودکان انجام می گیرد. برای کودکانی که در مرکز تخصصی اطفال دندانپزشکی مدرن درمان انجام می دهند کارت پشتیبان سلامت صادر می گردد که دارندگان این کارت به مدت 5 سال تحت نظر بخش تخصصی اطفال این مرکز بوده و مداوم پشتیبان درمان و پیگیر مراحل درمان و مشاوره سلامت دهان و دندان کودکان عزیزتان خواهد بود.

روکش هاي زيبايی :

هنگامي که نسج زيادي از دندان از دست رفته باشد و ترميم دندان با کامپوزيت ها و اينله و انله امکان پذير نباشد روکش کردن دندان ضروري مي شود. روکش ها زيبايي جديد بسيار جذاب تر و سالم تر از روکش  هاي قديمي هستند. پرسلن هاي (چيني ها) جديد بسيار به ساختمان ميناي دندان شبيه هستند، فرسايش آنها هماهنگ با دندان ها است و درخششي همانند دندانهاي طبيعي دارند.

در روش هاي متداول براي روکش نمودن دندان ها پس از تراش و قالب گيري، يک زيرساخت فلزي ساخته و سپس روي آن چيني قرار داده مي شود. به دليل وجود فلز در اين روکش  ها ضخامت چيني کم شده و زيبايي به ميزان ايده آل تامين نمي گردد. دليل وجود فلز در اين روکش ها استحکام بخشيدن به چيني مي باشد.

در روکش هاي زيبايي از نوع خاصي چيني استفاده مي شود که استحکام بسيار بالايي دارد. اين نوع چيني ها با وجود استحکام زياد سايشي که در دندان هاي مقابل ايجاد مي کنند بسيار کم بوده و از زيبايي بسيار مناسبي هم برخوردار مي باشند. اين روکش ها به ساختمان دندان چسبندگي دارند و لذا ساختار دندان نيز تقويت مي شود.

مانند تمام روکش هاي چيني، بيمار بايد مراقبت نمايد که لبه هاي آن دچار پريدگي و يا شکستگي نشود و لذا اين درمان براي بيماراني که به دندان قروچه، ناخن جويدن و ... عادت دارند توصيه نمي شود.

بالا
تماس با ما  09128001870
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم